Beauty lies within

En härlig dag då mina tjejer tog guld! När jag kom hem somnade jag dirket då jag hade världens tandvärk. När jag vaknade var maten klar sen tog jag och pappa en PW i det härliga vädret. Jag har även tryckt in liiite spanska plugg. Så nu sitter jag i min säng och väntar på att klockan ska slå tolv så gymnasieporten öppnar! Är så otroligt nyfiken, även om jag nästan är säker på att jag kommer in i detta söket men man ska aldrig vara för säker!!
Funderar på att skriva lite mer ''djupa'' inlägg som det jag skrev om beauty ideals! Har ni förslag på ämnen så får ni gärna ge lite tips så jag har lite att skrva om. Jag tycker att det är så tråkigt att dagligen rada upp vad jag gjort under dagen, för egentligen who cares??

Kommentarer
Postat av: sara

Mer av allt tycker jag! Vill ju veta vad du har för dig där hemma när jag inte är hemma ;) Saknar dig! Xoxo

2012-04-16 @ 03:00:01
Postat av: sara

Mer av allt tycker jag! Vill ju veta vad du har för dig där hemma när jag inte är hemma ;) Saknar dig! Xoxo

2012-04-16 @ 03:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0