Don't count the minutes, hours, days, weeks, months, or years. count the memories.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du man ska göra när alla vänner sviker och man känner sig utanför?

2012-04-11 @ 19:21:10
Postat av: Anonym

Oj, jag har aldrig själv behövt tänka på det men ska försöka svara ändå. Första saken tror jag är att du har valt fel vänner, för om de sviken och lämnar dig utanför är de absolut inga bra vänner anser jag. Så jag tycker du ska skaffa dig nya vänner eller fråga vad fan de sysslar med!



It only gets hard to trust and feel wanted when you've been associated with people who take it for granted.



Kanske bara så att det inte tänker på att du känner dig utanför, de kanske bara tar för givet att du inte gör det! Men snacka med dem!



Men som sagt detta är bara vad jag tror kan hjälpa, har aldrig varit i den stiationen själv, så fråga någon som har!

2012-04-11 @ 20:09:43
URL: http://lavrefanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du något tips mot finnar?

2012-04-12 @ 13:32:47
Postat av: Fanny

Hmm, jag har själv knappt några finnar alls! Men jag använder excuvianse serien som går på djupet, vilket hjälper mot finnar! Sen att gå på ansiktsbehandlingar skadar aldrig!

2012-04-12 @ 14:54:28
URL: http://lavrefanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du köpt din tröja/kofta, sjukt fin!

2012-04-15 @ 19:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0