But fuck who you want, and fuck who you like

Fredagskvällen avslutades efter någon timme hos Tim på tågaborg hos Peter, galen fest! Igår nannade jag över hos Tess, hade en redig tjejkväll med alla tjejerna. Efter lite snack har jag nu kommit fram till att jag har så otroligt fina vänner, jag är så otroligt lyckligt lottad över att få känna varenda en av dem. Annars rullar mitt liv på, jobbar som en galning på Mcd på knutan, så om ni vill mig något så hittar ni mig för mestadels där.. I kväll ska jag för första gången på hela sommarlovet nästan sova själv i min stora dubbelsäng.. kommer kännas tomt. Jag är så otroligt beroende av sällskap, med andra ord Sällskapssjuk till tusen!
Ha det!!  

Kommentarer
Postat av: linnea

tränar du fortfarande gymnastik?

2012-07-23 @ 23:12:28
Postat av: Linnea

tränar du fortfarande gymnastik?

2012-07-23 @ 23:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0