It's hard to say goodbye

Gårdagen slutade med mycker skratt och tårar. Att säga hejdå efter alla år tillsammans var tyngre än väntat, har fortfarande inte riktigt insett att det finns inget ''ses på måndag'' utan nu är det slut.. slut på riktigt. Sjukt. Kvällen började på JH-hus och fortsatte senare ner mot gröningen för lite praty. Polisen kom och tog allas dricka nästan.. lyckat. Efter polisdramat stack jag och mina tjejer längre bort till Eric x2, sebbe o.c. Träffade mina framtida klasskompisar, procce kommer bli helt kanon!! Idag vaknade jag brevid Flippi, mysigt som vanligt. Pös senare ner till stan för PW med Thea, Tess och Sofia. Slutade med att vi parkerade oss i puffarna längs med strandpromenaden för tjejsnack. Älskar sommarlov!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0