Take me to the time when everything was perfect again

Säljer mina nästintill oanvände militär Please brallor, mamma köpte fel storlek så kan knappt använda dem. Om någon av er är intresserade kan ni höra av er till mig antingen via bloggen eller till min mail, [email protected]
Har åkt på en sväng av den klassiska vinter förkylningen. Ligger inne med lite småfeber och en jävligt snuvig näsa tyvärr och många timmars sömn back efter helgen som inte gör saken bättre. Har kokat upp Te och poppat popcorn med socker på, så är numera redo att ta mig an min spanska pluggkväl. 

Kommentarer
Postat av: Julia

vilken storlek är de? :)

Svar: Storlek M
None None

2012-11-27 @ 22:01:30
Postat av: emma

vilken storlek är dom och vad vill du sälja dom för?

Svar: Storlek M, de kostade 1300 nya tror jag så 500-600!
None None

2012-11-28 @ 08:38:08
Postat av: Emma

Då är dom tyvärr för stora för mig :/

Svar: Jag vet, men de är små M haha!
None None

2012-11-28 @ 10:09:16
Postat av: Majsan S

Jag är intresserad men vet inte om dom passar.
Vad uppskattar du storleken till i tum? Så svårt att veta med S, M osv, mycket lättare med 27", 28" osv.
Tack på förhand!

2012-11-29 @ 22:36:53
Postat av: EBBA

heJ! undrar om du har fått sålt dina please jenas? kram

Svar: Hej Ebba, en tjej ska testa de idag, om de inte passar henne så hör jag av mig!
None None

2012-12-02 @ 15:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0