Oh.. Happy days

Bilder från två otroligt härliga lovdagar. Den överst är från min konfa och den andra är sen i påskas. 
För mig har dagen bestått av plugg och träning. Jag och Fiona köttade på rätt bra på gymmet idag, mina kära magrutor som numera gottar sig under mitt fett ska snart få komma fram till ytan som det alltid gjort innan. Saknar min mage.. Ikväll ska jag hänga med Filippa till Impulse för att kolla när hon dansar(om tjejen kan svara i sin mobil..), ska börja och dansa med henne till hösten. Men nu måste jag fortsätta att träna inför begreppsprovet vi har imorgon i so. PÅ MÅNDAG FÅR MAN REDA PÅ PRELL-ANTAGNINGEN TILL GYMNASIET!!!!!!!!!!!!tagga!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh fan vad härlig den dagen var! Fler sånna kvällar i sommar!!

2012-04-13 @ 11:48:53
URL: http://idaholmqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0