Love and live your life to the fullest

Tänkte berätta lite kort om min valborg. Vi började i Lund redan klockan halv elva och höll på till kanske halv 6? Sen stack jag ner till tivolit med min sis och soff och det var ingen bra kompo alls säger jag bara!! Sen stack vi till Mariapark på fest men stannade bara ett tag, sen vidare ut i stan. Monky var helt amazing med roligt folk och musiken var som tagen från min och soffs spellistor fast remixade, dock var det 20+ så vi var garaterat yngst. Vi var hemma halv 4 ikväll då det var sjukaste kön till bussen. Roligast på hela kvällen var kommentaren jag fick när jag skulle hoppa av bussen ''Hallå kom tillbaka?! vill du föda mina barn?'' Tala om att jag och Sofia dog av skratt. Lyckad kväll med andra ord och idag kunde jag inte mått bättre!!
Trackback
RSS 2.0