Mina änglar.




Så lycklig och så lite skit i huvudet som jag hade när dessa bilderna togs har jag inte varit på ett bra tag. Men nu känns allt så otoligt bra igen, har kommir i underfund med mig själv, vilket var nödvändigt! Har varit en fantastisk sommar, bästa någonsin! Men så mycket har hänt, så mycket saker har prövats, så många ord har blivit sagda så jag själv knappt hunnit hänga med i svängarna. Men nu är allt toppen och framför allt vet jag en sak. Att jag älskar mina vänner så ooootroligt mycket!  






 

Kommentarer
Postat av: matilda

oooh love you!!

2012-09-11 @ 08:25:11
Postat av: Anonym

Vilken linje går du på gymnasiet?

Svar: Ekonomi!
None None

2012-09-11 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0