When Worlds Collide

Idag pös jag ner till jobbet redan klockan 8 och jobbade några timmar. Stack sedan till väla för en shopping o mysstund med lillskiten. Jag brukar aldrig hitta något kul i varken stan eller på väla men de senaste dagarna har jag handla massa kul. Flippsi fyller år i morgon och eftersom jag ska bort ska vi fira henne ikväll en stund, så ska plugga lite sen till gymmet en sväng och slutligen börja slå in paket och fixa lite. Att hon redan är 12 är sjukt och tanken på att hon inte kommer vara minstingen längre är ännu sjukare. 

Kommentarer
Postat av: sara

Kan du inte lägga upp bilder på det du har köpt på den senaste tiden? :)

Svar: Haha, får se det du! Men ni kommer väl få se kläderna på!
None None

2013-02-19 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0