Don’t want to wait for everything to fall into place

Äntligen hemma efter en lång dag i skolan. Köpt nya frysta hallon som jag ska trycka i mig nu, bästa. Konsterade under skoldagen att jag MÅSTE och då menar jag måste äta samtidigt som jag pluggar. Nu när boost drar igång och allt annat plugg också fortsätter att rulla in lär jag ju äta som en häst. Därför ska jag bege mig till gymmet med Mägs om lite drygt en timme för ett pass och gym på det, gött.
Annars är det 15 dagar tills jag och mina buddys är påväg till Italien, Sesse för en sjuk vecka. Imorgon får jag besked från min huvudläkare som jag får spendera veckan på brädan eller på rummet haha, håller verkligen tummarna. Det som motiverar mig att plugga förtillfället!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0