Goodbye 2012 and Welcome 2013

Okej nu kan jag inte sova när jag väl behöver det såklart. Tänkte sumera mitt 2012. Det har varit ett sjukt år som verkligen har fått mig att tänka igenom vem jag är. Många misstag, många saker som jag ångrar mer än andra men överlag har det varit fantastiskt. Har släppt in människor i mitt liv som jag inte trodde jag skulle, fått smaka lite på vad kärlek innebär, träffat många nya fina människor som har blivit några av mina absolut bästavänner. Spenderade några veckor i Spanien och lärde mig verkligen vad att ta vara på tiden innebär. Börjat gymnasiet som förändrat mitt liv väldigt, och allt annat som ni knappt kan tänka er. Det har varit ett rörigt år med många upponer turer hit och dit men om jag ska vara ärlig skulle jag nog knappt göra en enda sak annorlunda, för de sämre sakerna har bara gjort att något bättre hänt istället. 

Jag hoppas att 2013 blir minst lika bra, vet redan att det kommer bli ett toppen år för mycket roligt kommer att hända. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?

Svar: Haha vilken fråga! Mitt hjärta har väl varit med om mycket, mycket beroende på mina egna val osv.. men krossat har det nog aldrig blivit men sårat av misstag snarare.
None None

2013-01-03 @ 10:10:51
Postat av: Fulis

<3

Svar: Bästa juliafulia! <3
None None

2013-01-03 @ 15:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0