It comes to a part when you just give in, everything is just enough

Blev en rejäl runda på gymmet med nytt gymkort och massa gött med Mägs igår, sen tog vi oss inn till stan för att kränga hamburgare och sen hem till mig för att duscha. Mötte upp Emil och Rasmus för att chilla lite sen somnade jag gott bredvid mägis. Idag har jag varit i Malmö med familjen och kollat världensfinaste unge som ligger i mammas mage. Åhh vad jag längtar, helt sjukt. Åkte en sväng inom Elli för att även där chilla, låg på marken och flabbade ihjäl oss åt några onyktra klipp sen Spaninen, guuud.... och ikväll ska jag träffa lite brudar. IMOROGN KOMMER NINNI HEM!!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var gymmar du?

Svar: Jag kör på Aktiverum!
None None

2013-01-04 @ 19:24:41
Postat av: Anonym

Hej Fanny jag älskar din blogg! Du får verkligen inte ta bort den. Vet du varför din kompis ninni har tagit bort sin blogg?

Svar: Vet inte riktigt, antagligen av samma anledning som varför jag övervägde det! Tack du! :)
None None

2013-01-08 @ 14:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0