Only miss the sun when it’s starts to snow

Har funderat på det ett tag, att sluta blogga. Känns som jag bara skriver onödiga saker hit och dit. Jag älskat att läsa bloggar som viker ut sina liv på alla håll och kanter, killar hit och killar dit. Jag har aldrig kunnat göra det och lär aldrig kunna det heller. Läste min egen blogg idag och tänkte, vem tusan bryr sig? Men tydligen så gör ett x antal hundra stycken det som dagligen klickar in här. Får se vad jag väljer att göra, har blivit en vana att dagligen uppdatera er om vad som händer i mitt liv. Jag vet inte om jag känner för att sluta helt för det är alltid kul att själv kunna gå tillbaka och kika i arkrivet och komma ihåg exakt hur man mådde och vad man tänkte när man publicerade inläggen. Kanske blir bloggen privat, får se. 

Kommentarer
Postat av: -

Gud snälla ta inte bort bloggen!!
Alltså vet inte hur många gånger per dag jag klickar in här efter någon text att relatera till. Fan, sluta inte blogga!

Svar: Gud vad glad jag blir att få höra det! Kram
None None

2013-01-04 @ 22:38:52
Postat av: ,,!

Snälla sluta inte blogga, du har lätt min favorit blogg. Jag ber dig!

Svar: Haha åhh!:) Men som sagt, jag får se!
None None

2013-01-05 @ 09:38:00
Postat av: a

Ta inte bort bloggen Fanny älskar den!!!!

2013-01-05 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0