H-A-P-P-I-N-E-S-S

Gymmet idag var det tyngsta ever, orkade egentligen inte träna idag men Hjort och Mägs tvingade mig, vilket är skönt nu i efterhand. Även om min kropp skrek ''nejnejnej lägg dig i sängen igen Fanny.''  Fick dock höra ett x antal gånger av Erik att jag var en slöis som borde gå hem och parkera mig i sängen istället för att hänga på gymmet haha.. fast det gjorde faktiskt att jag köttade med de få krafterna jag hade. Avslutar min kväll med avve för lite tal-träning och väldigt mycket sesse-tagg!!! Imorgon efter talet är det inget mer plugg eller liknande utan bara packa, träna och tagga som gäller för mig. LIVEEEEEET!!!!

Kommentarer
Postat av: F-

Är du och Arvid, typ, på "G" eller, om du förstår vad jag menar? Eller finns det någon annan i ditt liv just nu?

Svar: Haha Arvid är min kussis, och även en av mina bästa kompisar! :)
None None

2013-01-23 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0