Everything changes, even though you don't want it to


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa vilka rengöringsprodukter du använder till ansiktet?:)

Svar: Jag använder mig av Exuviance bas serie för normal hy tror jag!
None None

2012-11-23 @ 23:10:35
Postat av: Anonym

Vilken linje går du på, på ProCivitas? Vad hade du för meritvärde när du gick ut 9:an?

Svar: Jag läser på ekonomilinjen! Har aldrig sagt min exakta poäng men hade mer än tillräckligt för att komma in, 300!
None None

2012-11-24 @ 13:42:27
Postat av: Louise

Jätte fin blogg, jag undrar vilken storlek du har på din LV väska , och om den är "användbar" alltså rymlig och sånt. Älskar verkligen din blogg kram!

Svar: Tack, vad glad jag blir! Jag har den största modellen av neverfull, och den är kanon! Perfekt då den rymmer datorn när man ska till skolan tex. Sen är den lite stor om man inte har något att ha i den men jag hade inte velat ha storleken mindre! Kraam!!
None None

2012-11-28 @ 16:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0