Who knows my limits?



Precis hemma efter en lång och välbehövlig powerwalk med Elli. Gick en sväng inom bella för att säga hejdå innan hon sticker till Portugal. Nu är min älskling framme i Spanien den jävlen! Hon kommer att ha såå kul och festa som en gnu. Saknar henne redan!! Vi stormade tåget tre minuter innan avgång för att ge henne en sista hejdå kram, haha!! Nu ska jag ta en snabb dusch sen lägga mig för fick precis en fruktansvärd huvudvärk. Beror kanske på att jag var på ansiktsbehandling innan idag eller något. Okej detta inlägget blev väldigt ihopslängt men jag är så sjukt splittrad för tillfället, därför uppdateringen inte ligger på topp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0